2 dagar…

…Kvar till semestern. Jag hoppas hoppas hoppas att vi får bra väder. Jag har inte tagit ett enda dopp i sommar och det blir alltmer ovanligt eftersom att jag i regel tycker att det är för kallt i luften för att hoppa ner i vattnet. Grima bryr sig ju dock  inte, så det kommer att bli mycket simträning för henne under Åmålsveckan. Jag ska ta med lydnadsprylar också, men vi kommer uteslutande att spåra. Vi ligger  hårdträning nu för att kunna nå tävlingsstart i år. Jag hoppas det blir så! I annat fall är det ju inte bråttom,men det vore ju så kul..

Vi mellanlandar i Vingåker från och med Torsdag, men då tänker jag nog bara vara lat och låta hundarna roa sig själva när vi inte promenerar i skogen.

Imorgon ska Grima till kiropraktorn igen vilket jag tror är välbehövligt. Hon har ju en kota i nacken som sitter åt helskotta, samt någon störning i mittendelen av ryggen. Egentligen borde jag köra ett rejält lydnadspass med henne då imorgon bitti så att hon kan ta det helt lugnt tisdag kväll och Onsdag…jag kan ju önska att hon skulle ta det lugnt på Torsdag. Men jag känner ”morsan” och hon ska väl sysselsätta sig med att hålla småkillarna i öronen och svansa efter sin ”mormor” Biggan och ”moster” Katri som lär proppa i henne allt möjligt skit… hahaha.

Back to work. Snart kommer Tomas och våra ”barn” och hämtar mig och köttleveransen jag fick imorse. Jag har sån tur att köttleverantören kan svänga förbi mig här i Årsta så jag slipper ta mig hela vägen till Vällingby varje gång jag behöver kött.

Mamma och pappa, ni lär ha er frys lite småfull när ni kommer hem..hihi 😀

En reaktion på ”2 dagar…

Kommentera

