Nej….

Jag har precis fått reda på att jag kanske inte alls kan följa med till IPO VM, skulle dubbelchecka med chefen idag om jag kunde åka (vilket så gott som var bestämt att jag skulle)..men nu ska det hållas en utbildning just dom datumen som alla i företaget ska gå på och den är obligatorisk. En annan hade nyss fått avslag på ledighet, det var iof jobbrelaterat. Just nu ser det mörkt ut, känner mig så himla deppig 😦 😦 😦

________________________________________________

Uppdatering

Fick nyss reda på att jag inte kan åka, utbildningen är för viktig även om den inte är så viktig för min arbetsroll. Jävla helvetes skit, nu ska jag deppa ihjäl mig 😦

4 reaktioner på ”Nej….

  1. Se det positivt istället 🙂 Du har iallafall ett jobb att gå till än så länge och du kanske lär dig något nytt på kursen:) Har du gått med i A-kassan ännu , även Tomas borde gå med , man måste ha varit med i 6 mån om man skall få ut någon ersättning om man blir av med jobbet ! Jo jag vet att det kostar 450:- p månad men det är det nog värt om man står där med byxorna nere:) Puss min unge

Kommentera

