Nya papper fixade..tror jag+ MIN SPÅRPRINS!!!!

Nu har jag nog äntligen lyckats fixa nya papper till Grima, dom andra har jag ju gjort mig av med. Antagligen försvann dem när vi målade om hemma.

Jävla skit!

Nu är följande nybeställt:

Vaccinationsintyg

Stamtavla

Mh protokoll

______________________________

Uppdatering!

Nu har jag och Alexsandra varit iväg och gått Ians första eftersökspår. FY FAAAN så jävla bra det gick! Ingen anmärkning, han skötte sig optimalt från början till slut. Nosen i backen omedelbart och tittade inte upp en gång och inga misstag. När han kom fram till klöven plockade han upp den och växte såååå mycket när matte prisade och berömde. Då ruskade han på den lite kaxigt och ravade med studsiga steg till Scooby för att göra honom avundsjuk och visa Alexsandra vad han hittat helt själv! Älskade lilla hund 🙂 Sitt första spår!

Det blir fler spår till helgen bla, då ska jag ha med kameran så att ni får se hur go han ser ut med hjortklöven i mun.

Gulleplutt!

4 reaktioner på ”Nya papper fixade..tror jag+ MIN SPÅRPRINS!!!!

  1. Åååååå hoppas hoppas HOPPAS att allt går bra med mitt jobb, så jag kan skaffa en alldeles egen liten hund! Då vill jag gå på kurs hos dig 🙂

Kommentera

