Men..det är för enkelt!

Jag underskattar mina hundar, och ber om ursäkt å deras vägnar i detta inlägget!

Vi drog iväg på  på ett spår idag igen och denna gången tänkte jag klura till det genom att göra det mer än dubbelt så långt samt ett terrängskifte..Nu ska han få tänka! ( flinade jag  åt mig själv..) Vi lät väl spåret ligga 35 minuter..sedan gick vi.

Han tänkte, typ två minuter i början och undrade en stund..sen for vi iväg genom granar och kvistar i ilfart. Helt suverän är han den här lilla skiten! Jag kunde lika gärna ritat med röd krita där vi gick så bombsäker hanvar på sin sak. Allt var över i ett nafs och där stod han med sin klöv i mun och mysmorrade av glädje. Så stolt över sig själv! Men INGEN kan ha varit stoltare än matte :):):)

Och så bjuder jag på en bild på Scooby som är SÅ VACKER!

En reaktion på ”Men..det är för enkelt!

Kommentera

