Jag behöver..

Fler rejäla kläder, bla ett par riktigt bra vandrarkängor!

Funderar på dessa från Ecco:

Sedan hittade jag en jättebra jacka med perfekta fickor a´la den västen jag har för träning! 🙂

Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder! Det vet väl alla?

Ikväll blir det träning på klubben. Vi har inte varit där på ett tag så jag tänker fokusera på att träna med dom grejjorna vi inte har hemma, tex A-hindret, hopphindret samt ronderingsskjulen. Blir antagligen en platsliggning mitt i smeten också.

Min bollhållare är borta, ny och allt. Förhoppningsvis hittar jag den så kan vi köra framåtsändande också.

När ovanstående moment sitter, är vi nog redo att tävla.. :O

3 reaktioner på ”Jag behöver..

  1. Såna Eccokängor har jag, de är helt suveräna!! Jag köpte mina för flera år sedan av Melanie i stallet, hon hade ju en second-hand butik och sålde kängorna till mig för 50 kronor. Mycket väl investerade 50 kr kan jag säga, för de har hållt i stallets alla ler och bajshögar och i snö och blask. Köp dem, du kommer inte att ångra dig (tror jag)

  2. Haha Lina min lilla gumma , du är verkligen inne för detta med ”i ur och skur” , tur att jag köpte varma leggings till dig när du fyllde år.Pöss

Kommentera

