Shopping

Nu har dom små kräken fått en massa grejjor igen. Jag hade tydligen ett gåvokort på canis internetbutik som jag utnyttjade. Fick hem:

Kampleksak, den lilla storleken är suverän till både små och stora munnar!

Apportbock till Ian

Apportbock 650 g till Grima

Kommer även att anmäla Ian till Malmös inofficiella valputställning i November, så får jag lite hjälp av Linda. Jättekul! Han ställs antagligen ut individuellt och i syskonklass. Ska bli väldigt intressant att höra utlåtande på honom. Cindy tycker ju att han är kanonfin, så lite förhoppningar har jag ju.

Tänk att få se honom skinande ren, nytrimmad och stilig. Ja jag blir nästan tårögd, får jag ett kort på det ska jag sätta upp det på väggen och ha som minne mellan gångerna. Haha!

Nej gud vad jag svamlar, dags att jobba.

4 reaktioner på ”Shopping

  1. Nu är du inloggad på Lina igen, Tomas! 😉

    I alla fall så ser ju de där kampleksakerna för snuskiga ut, hahahahaaaaaa!

  2. Den här bloggen hade jag helt glömt bort, kikar in då och då i din andra som aldrig uppdateras…hrm.

    Fin bild högst upp på sidan:) Leksaken överst i det här inlägget ser dock lite…porrig ut…

Kommentera

