BH provet

Då var BH provet avklarat..ja vad ska man säga. Jag är bara glad att vi tog oss igenom för jag tyckte att det gick åt helskotta hela lydnadsdelen. Grima är skendräktig (varför lyckas jag alltid pricka in aktiviteter under hennes skendräktighet?) och har kommit så långt att hon börjar få tuttar. Med andra ord tycker hon just nu att det är mysigast att pyssla om Ian (hennes utnämnda valp) och sova samt ÄTA. Sistnämnda blir det dock inte mycket av då jag försöker minska på maten och motionera mer när hon är såhär, då brukar det lugna sig.

På provet var hon jättedisträ och skulle titta på allt utom matte, många moment hade hon glömt bort som annars brukar vara hennes starkaste (vad är sitt?) och i det storaa hela kände jag bara ”åhnej”.

Tydligen och tack och lov såg det inte lika illa ut som jag kände att det var? Jag kan iaf stolt säga att jag verkar ha bra tävlingsnerver! Jag var bara lite nervös i bilen på väg dit, sedan var jag jättecool 😀 , jag vill med andra ord inte skulla Grimas upptåg på påverkan från föraren 😉

Nåväl, nu var det gjort och det var överlag en väldigt rolig dag/tävling med kanonstämning och strålande sol (utom på morgonen när Bh:t gjordes).

Här kommer några bilder från tävlingen:

Vill även passa på att Gratta Kia och Nokia till uppflyttning IPO II och Anna med Buffy som flyttats upp till IPO III ! 🙂

5 reaktioner på ”BH provet

  1. Till Maria: Vill bara tala om att de var jätteduktiga! Du ska inte tro på L när hon säger att det inte gick så bra.

    Till Lina: GRATTIS igen!!! : )

    Till Thomas: Du fattar att du måste bjuda dina två damer på godis, fotmassage och betjäning i tre veckor nu – som belöning för väl utfört arbete?

  2. Tack Anna du är så gullig 🙂 , mycket bra att du påminde Tomas om hans skyldigheter för övrigt. Jag har inte fått någonting för mina insatser! Inte Grima heller!

Kommentera

