Vi har tråkigt

Jaha ni, det har jag också!

Promenader duger inte åt dom här hundarna, inga ben heller för den delen. Förvisso är det kul med hundar som tycker om att jobba, men ibland vill man bara stänga av dem och knöckla in dom i garderoben ett par dagar, som när man är sjuk tex. Jag har nämligen åkt på en stämbandsinfektion, nope..can’t speak. Dom har med andra ord bara fått promenader idag och aldrig någonsin har jag väl hört så mycket suckar på en enda dag i hela mitt liv…”Jaså..skulle du bara resa dig för att gå på toa….suck….” …”jaså skulle du bara vända dig i soffan…suck”….”jaså, skulle du bara sätta dig vid datorn..suck..” , ”jaså..skulle vi bara gå den tråkiga promenaden..suck”..

Gud vad avkopplande!

Nåja, eftersom att jag blir helt nipprig av att behöva vila så har jag faktiskt tecknat en hel del, det blev loggor till Monica, några julkortsideér och lite annat kul nu när man äntligen har tid för det. Har även passat på att slå in julklappar.

Imorgon ska hundarna få sin första Interceptor dos, jag va rju till apoteket i fredags och skulle hämta, men då hade inte Ians dos kommit så då väntar jag hellre. Ingen idé att börja behandla Nisse och Grima om inte Ian ska ha nåt på ett tag.

Nehe, då ska jag joxa vidare, ska försöka sova en stund sen också. Jag är trött men har mensvärk och då ligger man ändå bara och vänder och vrider på sig med svetten drypandes.

Godnatt!

2 reaktioner på ”Vi har tråkigt

Kommentera

