Dax att..

Fixa på hemsidan lite. Har sett att det ligger en del stavfel eller rena missar här och var och har inte orkat ta itu med det. Jag ska försöka fixa med det snarast!

Om ni vet om något stavfel eller liknande så låt mig få veta! Det är lätt att bli ordblind (Camilla, jag har skrivit upp felet du hittade i barf artikeln).

Jag ska lägga in copyright på bilderna och texterna iaf och redigera dem lite.

Någon som vet hur vädret blir i helgen? Jag vill ju fota men det går ju inte i det här jävla skitvädret.

2 reaktioner på ”Dax att..

Kommentera

