Spara

I år har Tomas och jag lagt nyårslöfte att vi ska spara och till årets slut ska vi lägga dessa pengar på våra lån. Jag har kollat upp hur mycket lån vi har kvar och räknar jag på ”min” del var det faktiskt överaskande lite. Vi räknar med att få ihop iaf minst 20.000 på allehanda jobb som tex foto/logotyper/hemsidor med mera om det går lika bra som förra året. Antagligen lägger vi då dessa pengar på bilen. Jag har dessutom lagt av löfte att shoppa mindre då jag shoppade mer än någonsin förra året och har så förbannat mycket kläder redan.

Med detta kanske vi har råd att ta ett bolån och flytta nästa år, det börjar bli dags nu 🙂

3 reaktioner på ”Spara

  1. Ja, det blir roligt att flytta och få lite större lägenhet. Jag vill också flytta till radhus eller villa. Helst radhus faktiskt.

  2. Ja den lillla ytan börjar kännas nu, men vi kommer att satsa på hus och inte större lägenhet. Vi tittar ju på något utanför sthlm 🙂

Kommentera

