Titta vad jag fick hittat :)

Ur en gammal rasbok från 1915

8 reaktioner på ”Titta vad jag fick hittat :)

  1. Nä, men då får man nöja sig med att de är kanon i huvudet istället 🙂 ..Fast ibland undrar jag vad det är jag fått..Nu har han kommit på att det är skitkul att skälla..på mig!

  2. Ja Ian börjar faktiskt se skaplig ut nu när huvudhåren vuxit ut! Svansen ser dock ut som en kvast och öronen som afron. Lite ryck här o lite där så ska han nog bli en liten skönhet han också 😉

Kommentera

