Söndagsträning

På klubben. Fick äntligen komma ut och få spåret genomcheckat, nyttigt!!!

Grima var överlag något ointensiv i spåret (hon slog lite i det ibland) vilket förvånade mig, men skötte det överlag bra. Jag stampar tydligen lite väl i vinklarna också så det får jag sluta med 😀 Fy skäms!

På eftermiddagen vart det lydnadsträning. Apporteringen gick kanon (!!!!!) och likaså inkallningarna som jag tyckte var lite sega häromdagen. Inga problem igår inte. LF gick sådär, hon verkade trött under dagen så jag körde inget instensivt pass. Mammas Nisse sov ju över  och honom ägnar ju Grima hela kvällarna åt att försöka rama in och uppfostra, så jag tror att hon var rätt slut efter det. Imorgon åker vi till Åmål. Ska bli SÅ skönt med lite kortsemester. Har dock inte kommit på vad jag vill göra i sommar. Om jag fick drömma hade jag gärna åkt till typ Frankrike på solsemester..men då får jag drömma lite till för några såna pengar finns inte.

Todelo!

En reaktion på ”Söndagsträning

Kommentera

