Fähund

Jag längtar så efter att Ian ska trimmas, kan det bli onsdag nu!!!!!!!!!!!!!!!! Han ser verkligen inte klok ut, och den långa tjocka pälsen måste vara riktigt varm nu. Igår kammade jag honom grundligt, så efteråt ville han inte prata med mig på en timmes tid säkert. Tramsdjur! Den hunden är för övrigt inte helt klok. När vi var ute på promenad imorse var det iaf 22 grader redan i solen, men då ska han ÄNDÅ få sitt daglig mupp-ryck. Idag tog det dock priset, han sprang det fortaste jag sett honom springa i en evighet (det är bara att stå och vänta ut det) för att mellan varven springa fram till mig och ruska/kampa i min jacka, börna iväg igen, bita/ruska i mig, börna iväg…Jisses. Både jag och Grima bytte blickar och jag kan lova att hon skakade på huvudet och suckade. Hon fattar ingenting när han håller på sådär!

Ian?

3 reaktioner på ”Fähund

Kommentera

