BH prov

Idag var det BH prov på klubben. 3 hundar så snabbt överstökat. Efteråt var det träning på schemat och eftersom att det var hela 30 grader idag blev det bara ett skyddspass, lydnaden hoppade vi. Min fina tjej! Det gick suveränt trots att vi inte kört skydd på säkert 2 månader. Man kan verkligen börja där man slutade med henne och allt bara funkar. Vi körde iaf bevakning och hon var jättefin. Stort plus var att jag bytt till ett hetshalsband vilket ger henne mer frihet i arbetet, kul! Idag har jag även passat på att gulla med lille Czoogin från Ängsbacken’s  C-kull. Fyfasen vilken sötnos! Världens full i fan i blicken! 😀 Ian tyckte inte alls om honom. Han tycker att hundar som är lika stora (små) som honom själv är ganska konstiga. Sålänge det inte är westies. Han är tryggare med att leka med de stora voffarna!

Otur var att jag brände min högra arm som fan. Nu svider det men med lite tur kanske det illröda ersätts med lite brunare toner när huden lugnat ner sig? 😀 I wish!

So long flaggstång!

En reaktion på ”BH prov

Kommentera

