Exteriörbeskrivning

Hon blev godkänd! Jätteskönt men å andra sidan inget jag betvivlade. Det var ett helvete att hitta till Eskilstuna BK så det var bara att dra hunden ur bilen och springa iväg med hund i ena handen , papprena under armen och kammen i andra handen. Domarens kommentarer när han visade mig protokollet. ”Ja, du ser ju att det är mest ettor, men så har hon något för runda ögon och lite väl stora öron”. Hahaha! Jag kunde inte precis protestera då hon förutom sina femtioelva andra smeknamn här hemma även kallas ”Lemuren”. Sötnosen!

Några bilder från dagen:

Den här bilden blev bra tycker jag! Ser ut att vara taget i studio nästan 🙂

Fröken hade fina tänder

59 cm liten var hon

Spring spring i vänstervarv

2 reaktioner på ”Exteriörbeskrivning

  1. Haha Gumman 🙂 Du ser verkligen ut som en älg när du springer 🙂 Men va skådar min syn , drar inte Grima i kopplet:) Jag tycker hon liknar en varg:)

Kommentera

