Kinay och Frida söker nytt hem

En föredetta granne till mig har bestämt sig för att sluta med hundar, och vill därför sälja sina schäfrar Kinay och Frida.

Älskebos Frida är en kompakt och trevlig tik som tycker om att jobba. Hon  är 4 år gammal och har tävlat i lydnadsklass 1 med ett förstapris. Hon är HD och ED fri och funkar väldigt bra med barn. Frida är efter Working Heroes Athos undan Älskbos Arga (e: Molars Gringo)

Kinay är en 5 månader mörk schäferhane med härlig attityd!  Mamma är Älskebos Frida och pappa är Ängsbacken’s Ritto (Kullbror till VM hunden Ängsbacken’s Rosso) . Kinay kommer från en kull med 3 valpar och samtliga individer är mycket jämna och med stor nyfikenhet och kamplust. Hade jag inte haft fullt upp med mina hundar hade jag nog inte kunnat låta bli Kinay själv 🙂

Pris kan fås av mig! Kontakta mig om ni är intresserade så förmedlar jag vidare till Eva.

3 reaktioner på ”Kinay och Frida söker nytt hem

  1. Hej Lina
    Vilka fina hundar. Vad du är snäll som hjälper att förmedla. Jag hoppas din granne hittar bra och aktiva hem åt dem.
    En puss till Grima från gammel matte.
    Må så gott.

Kommentera

