Dogs with ”special needs”

Vilket radarpar jag har, det ena värre än den andra med sina egenheter. Häromdagen när jag sprang runt i lägenheten för att göra mig iordning för jobbet på morgonen fann jag Ian liggandes på golvet såhär:

Jag var tvungen att gå och kolla om han var död, helt blickstill låg han..men när jag petade till honom blinkade han iaf. Man blir ju orolig för mindre? Men man kan väl säga att det finns en bra av-knapp på den där hunden…han ger mig minst sagt huvudbry med sina ideér. Just nu ligger han PÅ vår scanner och sover..hm.

Så var det prinsessan i huset. Med betoning på prinsessan, eller varför inte soffans drottning. Hade Patricia över i fredags för en film och Grima tyckte väl att det var ”sådär” att hon hade placerat sig just på hennes divan. Så helt sonika hoppade hon upp i soffan, klämde sig fram bakom Patricias rygg och la sig PÅ henne…men eftersom att Patty vägrade flytta på sig tryckte hon sig helt enkelt ner bakom ”to make a statement”..men det slutade iaf med att båda tyckte det var ganska mysigt ändå..haha!

3 reaktioner på ”Dogs with ”special needs”

  1. Hej Lina
    Vilka underbara bilder…som vanligt. Ian… vilken hund, härligt att se han ligga så !! Klart att Grima rymdes där bakom….eller inte. Må så gott. Nu ska jag jobba.

  2. Vet inte riktigt hur jag hittade hit, skulle leta efter en film som en kompis tipsat om och fick upp din blogg med denna underbara bild.

    Trevlig blogg!

    Lycka till med busarna! 🙂

    Mvh Jeanette

Kommentera

