Aaaapport!

Movietime. Lite apporteringsträning från förra veckan. Grimas fasthållande börjar äntligen kännas bra, och lyssna även på den ljuvliga tystnaden! Hon har fortfarande en liten förväntan på släppandet när jags ätter händerna på klossarna, men det är en stort kliv framåt mot för ett tag sen. Nu har jag nästan glömt bort hur orolig apporten var i höstas, men nu har jag hittat ett sätt som funkar som jag kör vidare på. (Usch vad jag hatar min egen röst)

http://s90.photobucket.com/albums/k245/mrs_scabtree/?action=view&current=IMG_0129.mp4

Jag trodde att jag hade laddat upp Ians apport, men det hade jag tydligen inte, så jag får komplettera ikväll !

Kommentera

