Ibland är jag bara så jävla smart

Jag valde precis att bli medlem i Sveriges hundungdom. Detta kan man alltså bli fram till 25 års dagen, så det gäller att passa på. Medlemskapet kostar 230 kronor och då ingår även ett medlemskap i någon av specialklubbarna (tex sbk, schäferhundklubben osv). Då kan jag ju fråga mig varför jag inte gjort detta tidigare, utan betalt separata medlemskap till klubbarna och därför fått betala ungefär 600 spänn mer. Bra, verkligen…vilket är det mest effektiva sättet att slå sig i huvudet på?

En reaktion på ”Ibland är jag bara så jävla smart

Kommentera

