väst hajland wajt terrier.

Längtar till viltspårsäsongen, men det kanske går att lägga spår nu? På vissa håll är snön dock lite väl djup och det är en del isfläckar överallt. Idag tog jag med mig Grima på en promenad till Botkyrka BK för att kolla läget med hur apellplan såg ut. Då var tanken att jag skulle gå hem och lämna henne så att jag och Ian kunde gå dit och träna platsliggning med Nicole’s schäfer Nero, och någon vän till Nicole som har bruksterv. Appellplan var en stor iskaka så det var bara att glömma det 😦 . Synd för vädret var så sjukt underbart. Det slutade med att jag och Grima gick på kattsafari istället (det var en jävla massa katter överallt) och Tomas tog en långprommis med Ian. Nu har hundarna tråkigt. Suck!!

Förhoppningsvis kan vi hitta på något roligare imorgon.

2 reaktioner på ”väst hajland wajt terrier.

Kommentera

