Förvirrade klubben

Aktiv medlem! Jag FB:ade om att Ian nu är anmäld till en lydnadstävling i Åmål den 1/7 , men se det kanske inte alls går enligt mina andra planer. Dumma mig! Men då gör jag som så istället att jag kontaktar en viltspårdomare och kör ett ÖKL spår den månaden istället, och så tar jag lydnadstävlingen den 21 Augusti istället på BBK. Den 29 Juli ska jag och Grima tävla, om planerna skrider till verket.

Tycker att det verkar vara dåligt med lydnadstävlingar i år i största allmänhet, BBK har bara 4 stycken i år tex! Men det kan bli bra ändå, i och med att det är hemmaklubben. Då kanske vi hinner träna lite för Lotta också, och fila på lite detaljer så vi knycker lite extrapoäng.

Ikväll står träning på schemat, Ian ska få ett klövspår, och Grima ska få träna lydnad och skydd. Jag tänkte köra platsliggning och kort med fritt följ. Imorgon bär det av till Åmål!

En reaktion på ”Förvirrade klubben

Kommentera

