Ensamvargar

Tomas har börjat jobba igen! =skönt för ekonomin, mindre kul för vovvarna. Nu börjar en 2 månaders period där de kommer att få vara mycket själva hemma. Tur att de har varandra, för jag får ångeeeeest över det . Jag får stiga upp i ottan och gå långpromenad med pälsklingarna, sen åker husse hem på lunchen och rastar dem. Men, jag har en plan…och går det som jag vill så kanske vi slipper ha det så framöver.

Ikväll är det träning, på fredag ska vi till stallet och på Lördag åker husse till Belgien och spelar med sitt band. Förresten, någon som har tips på bra övningar för att stärka bogmuskulaturen? Hundarna går redan mycket i kuperad terräng och har starka fina ryggar, men jag tycker att lår och bog är lite ”små” ännu? Jag kanske inbillar mig.

Billigt påskgodis är inte gott.

2 reaktioner på ”Ensamvargar

Kommentera

