3 år

..var det sedan jag hämtade hem den här donnan från Råneå. Ibland tänker jag att jag inte är riktigt klok, men är känslan rätt så är den bara det. Att åka till Norrland och lasta en hund jag aldrig träffat förr på flyget och ta hem? Men, hon är en av de bästa som hänt mig. Jag älskar den hunden så det gör ont, och jag blir så himla ledsen när jag tänker på om något skulle hända henne.

Vad det händer mycket kul nu! I helgen ska vi på spårkurs för Anette Mylläri. För er som inte vet vem det är så har hon tävlat VM i IPO FH och har en strålande meritförteckning med sin hund Hettex Ådin. Ska bli såå roligt! 🙂 I augusti blir det en helgkurs med Lotta Linusson (leder lydnadslandslaget och har själv tävlat på SM flera gånger) och förhoppningsvis blir det ännu en kurs eller ett seminarium i höst. SÅ inspirerande 🙂  . Jag vill gärna gå på någon kurs i viltspår med Ian också, mest för att få nya tankar och ideér och inspiration, jag kanske har något på G, men vi får se.

Träning ikväll, om det inte ska spöregna. Imorgon stallet, och förhoppningsvis kan jag andas lite på fredag…fullt ös medvetslös 🙂

3 reaktioner på ”3 år

  1. Kul med kurser 🙂
    Visst är det skrämmande vad fort tiden går! Man har lite svårt att hänga med ibland 😛
    Hoppas att du får en toppensommar och att allt går som det ska med djuren 😀
    //Camilla

  2. Hej Lina
    Ja tiden går fort. Jag är som du vet så oerhört tacksam att du ville ha Disha ”Grima”.
    Vilket underbart hem hon fick . TACK SKA NI HA !!!!

Kommentera

