Pärlan

Igår var hon en riktig pärla den lilla grå, både lydnaden och skyddet gick så jäkla bra! Vi behöver dock fila mer på ronderingarna för dessa gör hon ömsom vin ömsom vatten. När jag kommer hem ska jag redigera lite nya bilder som jag tagit på dem från förra veckan när vi var i stallet. Imorgon är det midsommar, mysigt 🙂

2 reaktioner på ”Pärlan

  1. Har du skaffat häst? Blev nyfiken när jag läste något om att ha varit i stallet :).
    Jag hoppas Ni har haft en trevlig midsommarhelg.
    /Lina (linafina på bukefalos)

Kommentera

