Massage

Den 19-21 a oktober påbörjar jag steg 1 i min utbildning till att bli diplomerad hundmassör via Axelson animal massage school, vilket ska bli väldigt kul och lärorikt! Kursen innehåller en del praktiktimmar, bla så kommer jag att behöva en del ”provhundar” att knåda på-givetvis gratis. Om någon av er har intresse av att låna ut sin hund till en liten stunds massage, så låt mig gärna få veta det, det underlättar min planering. Alla hundar är av intresse naturligtvis, men kanske i synnerhet småhundar! 🙂 Utbildningen är ett steg in för att jag senare ska kunna vidareutbilda mig till hundfysioterapeut.

2 reaktioner på ”Massage

Kommentera

