Negativt

..test på fästingsjukdom. Trots tomheten i min lilla plånbok så känns det bra att ha gjort testet för att säkerhetställa att hon inte är påverkad av bakterier. Nu kan vi alltså börja behandla muskler och leder istället, så vi åker till Stefan Rosén på Re-Dog i Västerås och gör en check på henne. Då ingår 4-legcheck, att han klämmer och känner igenom hela henne, behandlar, kollar gångarter och hjälper mig att lägga upp ett vettigt schema för rehab. Nu ska jag bli ännu fattigare alltså, men blir hon bara bra får det kosta vad det vill..lilla stumpan! Ian mår iaf oförskämt bra, och har börjat med fler olater så som att vräka i sig hästbajs på promenaderna om han hittar det (förut rullade han sig ju ”bara” i det), tigga som en utsvulten när vi äter middag och precis som sin ”syster” Grima stjäla mat ifrån bordet när jag inte ser. Tänk vilka bra grejjer dom lär varandra! Man blir så stolt! 🙂

Jag har fortfarande inte löst problemet med att lägga in bilder i bloggen, det gick ju förut, men av någon anledning går det inte längre. Jag blir galen! Någon?

Kommentera

