Årets första spår!

Tänk att det är den 3:e mars, och att det går att spåra ute? Helt otroligt. Så var årets första spår alltså avklarat, och det gick…skitdåligt! Japp, första sträckan var inte alls imponerande. Grima fick
inte någon riktigt koll på vart kärnan var, och första vinkeln tänker jag inte ens kommentera.
När vi var inne på andra sträckan vet jag inte vad som försegick, så jag släppte helt sonika linan och stod och väntade. Hon är inte den som slutar spåra inte, och det tog inte lång stund innan hon hittade precis rätt. 2:a vinkeln var toppen, och sista sträckan utmärkt. Jag är glad att jag hade lite längd på spåret, så att det slutade bra.

Plats och underlag: Hästhage, halvfrusen mark.

Liggtid: Ca 1 timme

Längd: Ca 300 steg ( IPO I spår)

Form: ”U” spår.

Jag försöker nog lägga ett nytt spår imorgon så får vi se hur det går. Då tar jag och tömkör istället.

Kommentera

