Mina vovvar <3

Ibland får man bara en sån översvallande känsla av hur mycket man älskar sina hundar. De håller ihop med mig i vått och torrt, sover tätt omslingrade om mig på nätterna (Grima i sked och Ian i knävecken) och anpassar sig vart vi än bor, vart vi än sover, de bara funkar med allt.

De busar med mig när jag är glad, tröstar mig när jag är ledsen och kommer och vill kela när jag behöver sällskap, lyssnar tålmodigt på mitt knackiga gitarrspelande (Nåja, Grima gör det..Ian går därifrån ibland..) och tvingar med mig ut på långa promenader.

Puss på er, mattes änglar ❤

Kommentera

